Privatkunde

Som privatkunde hos MHIT er du lovet god service og gode løsninger på dine problemer/spørsmål.

For kontakt med meg ønskes det at du sender en epost på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller ringer 970 26 676 på kveldstid (etter kl. 16.00).

Analyse

Har du IT-relaterte problemer kan det i de fleste tilfeller kjøres en analyse av problemet via fjernstyring. Det betyr at du kun starter et lite program på din pc, så kan jeg koble til din maskin for å sjekke hva som er galt.

Problemløsning

Har du et problem med din maskin skal MHit.no kunne fikse det. Etter en analyse av maskinen oppdateres du med en midlertidig analyse av problemet. Det foreslås løsninger på problemet, og anslås antatt tid/pris for å løse problemet. Kunden er selv ansvarlig for å ha de rette lisenser til all programvare på maskinen.

Fakturering

Du får en faktura på epost eller via post etter oppdraget er utført. Du får dog tid til å se at dine problemer har forsvunnet før du faktureres. Skulle mot formodning ikke problemet være borte relativt kort tid etter oppdraget er utført, fullfører vi selvfølgelig uten ekstra kostnad for deg.